Miejsce pracy: Sękocin Nowy
Zakres zadań:
- opieka nad kluczowymi klientami, w tym m.in.. wdrożenia, procesu obsługi bieżącej, doradzanie;
- odpowiedzialność za realizację umów
- obsługa wszystkich aspektów komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej z Klientami,
- określanie profilu potrzeb Klientów
- prowadzenie negocjacji oraz sprzedaży produktów/usług aktualnym klientom o kluczowym znaczeniu;
- tworzenie analiz rynkowych dotyczących danego sektora rynku, działalności konkurencji i decyzji konsumentów,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy wśród klientów
- stała i ścisła współpraca z Key Account Managerem
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie lub licencjackie/inżynierskie;
- 2 lata doświadczenia w Dziale Obsługi Klienta;
- mile widziana mile widziana znajomość rynku usług i rozwiązań dla nieruchomości komercyjnych (biurowce, galerie handlowe);
- znajomość języka angielskiego umożliwiającą swobodną komunikację słowną i pisemną na poziomie co najmniej B2;
- Orientacja na realizację celów;
- Wysoka kultura osobista;
- Wysokie umiejętności komunikacyjne w mowie i piśmie;
- znajomość pakietu MS Office (mi.in. Power Point, Excel, Word);
- prawo jazdy kat. B
Mile widziane:
- doświadczenie w branży telekomunikacyjnej i/lub IT na podobnym stanowisku
- znajomość rynku usług telekomunikacyjnych w Polsce
- umiejętność analizy i syntezy informacji o rynku usług telekomunikacyjnych w PL
Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub o własną działalność gospodarczą;
- możliwość rozwoju zawodowego zgodnego z kompetencjami, w tym szkolenia, zewnętrzne;
- pracę w ambitnym, nietuzinkowym środowisku;
- atrakcyjną płacę zasadniczą i system premiowy,
- prywatną opiekę medyczną;
- prywatne ubezpieczenia grupowe;
- kartę multisport;
- możliwość udziału w projektach społecznych;