Outsourcing IT

Profesjonalna pomoc informatyczna dla firm.
Oszczędzaj na IT.
Dołącz do grona zadowolonych Klientów z całej Polski.

Usługa wsparcia
zdalnego i fizycznego

Wsparcie IT polega na pomocy zdalnej, wykorzystującej różne kanały komunikacji z Klientem (infolinia, e-mail, chat, strona WWW) oraz na fizycznym wsparciu lokalnym (service desk), realizowanym na terenie całego kraju.

Sprzęt

Profesjonalny laptop w różnych konfiguracjach technicznych, renomowanego dostawcy sprzętu DELL, z możliwością zakupu lub dzierżawy (w modelu opex).

Skontaktuj się z nami

Usługa Outsourcing IT zapewnia:

Pomoc wykwalifikowanej kadry specjalistów IT

dostępna pod unikatowym numerem telefonu oraz adresem e-mail, w standardowych godzinach pracy
(w pakietach Podstawowy, Standard i Premium) oraz w wersji 24/h (w pakiecie Pełne Wsparcie).
W wyjątkowych sytuacjach możliwa lokalnych wizyta specjalisty na miejscu u Klienta.

Wsparcie zdalne

Poprzez bezpieczny kontakt telefoniczny lub mailowy jesteśmy w stanie pomóc Twojej firmie.
Nasi specjaliści mogą przejąć pulpit (opcja dostępna jest we wszystkich czterech pakietach),
z limitem interwencji zdalnych oraz możliwością zamawiania dodatkowych w trakcie trwania umowy.

Wsparcie lokalne

Możliwa jest wizyta inżyniera w lokalizacji Klienta oraz usunięcie usterki
czy problemu w umownym czasie.

Dostarczenie i zainstalowanie sprzętu oraz oprogramowania

Dostawa zarówno sprzętu jak i oprogramowania do wskazanego przez Klienta miejsca, lokalizacji.

Konfiguracja sprzętu sieciowego i peryferiów sieciowych

Instalacja i konfiguracja sprzętu typu: router, switch, drukarka, skaner,
urządzenia wielofunkcyjne lub serwer w lokalizacji wskazanej w umowie.